Collectie: Veelgestelde vragen
Klantenservice
Wanneer is de klantenservice bereikbaar?
Wanneer is de klantenservice bereikbaar?
De klantenservice is iedere werkdag bereikbaar van 10:00 tot 16:00.
Wat is het telefoonnummer van Zonfo?
Wat is het telefoonnummer van Zonfo?
Het telefoonnummer van Zonfo is 030 227 21 15.
Kan ik ook een WhatsApp-bericht sturen?
Kan ik ook een WhatsApp-bericht sturen?
Zeker weten, u kunt WhatsAppen met ons telefoonnummer 030 227 21 15.
Het is ook mogelijk direct een gesprek op te starten met deze link.
Wat is het e-mailadres van Zonfo?
Wat is het e-mailadres van Zonfo?
Het e-mailadres van Zonfo is info@dezorgfirma.nl.
Wat zijn jullie bijzondere openingstijden?
Wat zijn jullie bijzondere openingstijden?
Voor een volledig overzicht van onze bijzondere openingstijden kijkt u hier.
Showroom
Waar kan ik de showroom bezoeken?
Waar kan ik de showroom bezoeken?
U kunt de showroom bezoeken op ons adres Peppelkade 21, Houten.
Wat zijn de openingstijden van de showroom?
Wat zijn de openingstijden van de showroom?
De showroom is iedere werkdag geopend van 10:00 tot 15:00.
Staan alle producten uit de webshop in de showroom?
Staan alle producten uit de webshop in de showroom?
Nee, niet alle producten uit de webshop staan in de winkel.
Wilt u zeker weten dat u een product kunt bekijken, neem dan even contact op met onze klantenservice.
Bestellen & betalen
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
U kunt een bestelling plaatsen via onze webshop, telefonisch of in de winkel.
Mocht het niet lukken, neem dan vooral contact met ons op.
Kan ik ook grote aantallen bestellen?
Kan ik ook grote aantallen bestellen?
Ja, in principe kan dat. Het is aan te raden dan contact op te nemen met de klantenservice.
Onze klantenservice helpt u graag verder bij het maken van een offerte.
Krijg ik een orderbevestiging na het bestellen?
Krijg ik een orderbevestiging na het bestellen?
Uiteraard krijgt u na het plaatsen van de bestelling een e-mail met daarin de orderbevestiging.
Krijgt u deze niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
U kunt bij DeZorgFirma kiezen voor verschillende betaalmethoden:
- iDeal (Nederland) & Bancontact (België)
- Creditcard (Mastercard, Visa, Maestro AMEX)
- Klarna (achteraf betalen of in delen betalen)
- Apple Pay & Google Pay
In de showroom kunt u ook pinnen en contant betalen.
Waarom kan ik niet achteraf betalen?
Waarom kan ik niet achteraf betalen?
Dit kan verschillende redenen hebben, echter kunnen wij vanwege de privacywetgeving niet met u meekijken.
Wilt u graag meer informatie krijgen over waarom u niet achteraf kunt betalen, neem dan contact op met Klarna.
Verzenden
Wat zijn de verzendkosten bij Zonfo?
Wat zijn de verzendkosten bij Zonfo?
Verzendkosten in Nederland & België
Wanneer uw bestelling boven de € 50,- uitkomt, rekenen we geen verzendkosten in Nederland.
Voor België rekenen we geen verzendkosten voor bestellingen boven de € 100,-.
Komt uw bestelling onder deze drempelbedragen? Dan betaalt u € 6,95 verzendkosten.
Verzendkosten voor andere landen
Het is in sommige gevallen ook mogelijk om naar andere landen in de Europese Unie te versturen.
Neem hiervoor contact met ons op. Goed om te weten: de meerprijs berekenen we aan u door.
Krijg ik een track & trace na het bestellen?
Krijg ik een track & trace na het bestellen?
Ja, uiteraard krijgt u na het bestellen een track & trace.
Krijgt u deze niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Welke vervoerder vervoert mijn bestelling?
Welke vervoerder vervoert mijn bestelling?
Wij maken gebruik van de diensten van PostNL voor het uitvoeren van de leveringen.
In uitzonderlijke gevallen maken we gebruik van een andere vervoerder. Andere vervoerders kunnen bijvoorbeeld DPD, DHL, FedEx of GLS zijn. Mocht dit het geval zijn, dan informeren we u hierover.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Bestellingen geplaatst op maandag t/m donderdag
Vóór 15:00 geplaatst: meestal morgen.
Na 15:00 geplaatst: meestal overmorgen.
Bestellingen geplaatst op vrijdag
Vóór 15:00 geplaatst: meestal zaterdag.
Na 15:00 geplaatst: meestal dinsdag.
Bestellingen geplaatst op zaterdag & zondag
Worden verstuurd op maandag en meestal dinsdag geleverd.
Waar is mijn bestelling op dit moment?
U heeft wanneer uw bestelling verzonden is een track & trace ontvangen.
Niet ontvangen? Neem contact op met onze klantenservice.
Kunnen jullie de leverdatum garanderen?
Kunnen jullie de leverdatum garanderen?
Wanneer u een product bekijkt op onze site, staat hier meestal een indicatie van de leverdatum bij. Helaas kunnen wij de leverdatum niet garanderen. Na het bestellen krijgt u een track & trace met de meest accurate schatting.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, dit kunt u bij het afrekenen aangeven.
Ik heb een verkeerd adres doorgegeven!
Ik heb een verkeerd adres doorgegeven!
Als u per ongeluk het verkeerde adres heeft doorgegeven, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
Onze klantenservice zal proberen om uw bestelling te wijzigen naar het juiste adres.
Retourneren
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, u mag uw bestelling retourneren binnen 28 dagen, mits in originele staat.
U mag uw product dus thuis uitproberen, maar wees wel voorzichtig.
Kunnen alle producten geretourneerd worden?
Kunnen alle producten geretourneerd worden?
Nee, bepaalde producten kunnen niet of na gebruik niet meer retour gezonden worden.
Twijfelt u? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Hoe werkt het retourneren van mijn bestelling?
Hoe werkt het retourneren van mijn bestelling?
Houd rekening met de retourtermijn en aanvullende retourvoorwaarden. Print het retourformulier uit en voeg deze bij uw bestelling in de doos. U kunt uw bestelling naar ons retouradres verzenden met een vervoerder naar keuze.
Wat is de retourtermijn voor mijn bestelling?
Wat is de retourtermijn voor mijn bestelling?
U heeft 14 dagen om uw retour aan te melden. U heeft nog eens 14 dagen om te zorgen dat de retour bij ons aankomt met een vervoerder naar keuze.
Wat is het retouradres van Zonfo?
Wat is het retouradres van Zonfo?
Ons retouradres is Peppelkade 21, 3992 AL, Houten.
Wie betaalt de retourkosten?
Wie betaalt de retourkosten?
U bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van de retourkosten.
Weigert u de bestelling aan de deur? Dan rekenen wij € 6,95 retourkosten.
Kan ik mijn retour ook zelf brengen?
Kan ik mijn retour ook zelf brengen?
Zeker! Breng het gerust zelf naar ons retouradres.
Kan ik producten uit de showroom retourneren?
Kan ik producten uit de showroom retourneren?
Producten die in de showroom zijn aangeschaft vallen niet onder ons retourbeleid.
De koop van deze producten is definitief na betaling.
Wat is het volledige retourbeleid?
Wat is het volledige retourbeleid?
U kunt ons volledige retourbeleid hier vinden.
We staan iedere werkdag voor u klaar van 10:00 tot 16:00.