- Klantenservice
- Verzenden & retourneren
- Betaalmethoden
- Showroom Houten
- Zakelijk bestellen
- Garantie en klachten
- Bedrijfsgegevens
- Algemene voorwaarden van Zonfo
- Privacy Policy
- Disclaimer
Klantenservice
Wanneer is de klantenservice bereikbaar?
Maandag: | 10:00 - 16:00 |
Dinsdag: | 10:00 - 16:00 |
Woensdag: | 10:00 - 16:00 |
Donderdag: | 10:00 - 16:00 |
Vrijdag: | 10:00 - 16:00 |
Zaterdag: | per e-mail |
Zondag: | per e-mail |
Wat is jullie telefoonnummer?
U kunt ons bereiken op het volgende telefoonnummer: 030 - 22 72 115
Wat is jullie e-mailadres?
U kunt uw e-mail versturen naar: [email protected]
Kan ik ook een WhatsApp-bericht sturen?
Ja, u kunt ons WhatsAppen met ons telefoonnummer: 030 - 22 72 115. Via de volgende link kunt u direct een gesprek starten: WhatsApp
Showroom
Wat zijn de openingstijden van de showroom?
Maandag: | 10:00 - 15:00 |
Dinsdag: | 10:00 - 15:00 |
Woensdag: | 10:00 - 15:00 |
Donderdag: | 10:00 - 15:00 |
Vrijdag: | 10:00 - 15:00 |
Zaterdag: | Gesloten |
Zondag: | Gesloten |
Wat is het adres van de showroom?
Peppelkade 21
3992 AL Houten
Staan alle producten uit de webshop in de winkel?
Nee. Wanneer u een label bij het product met 'Web-Only' ziet staan, is deze niet te zien of uit te proberen in de winkel. Wij helpen u uiteraard wel verder en zullen alle benodigde uitleg over het product geven in de showroom als u er vragen over heeft. Ook het plaatsen van een bestelling van een 'Web-Only'-product is mogelijk in de showroom.
Bestellen
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
U kunt een bestelling plaatsen via onze webshop, telefonisch of in de winkel. Ons personeel helpt u graag verder, mocht u ergens moeite mee hebben.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Bij het plaatsen van een bestelling is er een keuze uit verschillende betaalmethoden:
- iDeal (Nederland
- Bancontact (België)
- Achteraf betalen met Billink
- Vooruit betalen met bankoverschrijving
- In3
- Mastercard
- Visacard
- Pin (uitsluitend in de showroom)
Ontvang ik een e-mail na het plaatsen van een bestelling?
U ontvangt na het plaatsen van een bestelling een e-mail met daarin de orderbevestiging.
Ik kan niet achteraf betalen?
Dit kan verschillende redenen hebben, echter kunnen wij vanwege de privacy-wetgeving niet inzien waarom uw bestelling met achteraf betalen niet wordt goedgekeurd. Wilt u hier graag meer informatie over hebben? Neemt u dan contact op met Billink: 010 – 41 41 473 (U kunt dit nummer telefonisch bereiken, maar ook gebruiken voor WhatsApp).
Ik wil grote aantallen bestellen
U kunt in dit geval het beste contact opnemen met onze klantenservice (030 - 22 72 115). Onze medewerkers helpen u graag verder bij het maken van een offerte.
Verzenden
Wat zijn de verzendkosten?
U betaalt uitsluitend verzendkosten, wanneer u een bestelling plaatst met een waarde onder de €50,-. De verzendkosten zijn dan €6,25 voor Nederland en België.
Voor 15:00, morgen in huis*?
Bij de producten waar deze levertijd staat vermeld, kunnen we dit voor 97% garanderen met levering door PostNL. Hierbij geldt wel dat wij enkel op maandag t/m vrijdag de pakketten verzenden. De levertijd geldt niet voor weekenden of feestdagen, de levertijd is hierdoor vanzelfsprekend dat uw bestelling de eerstvolgende werkdag door ons wordt verstuurd.
Wanneer vindt de levering plaats?
Wanneer uw bestelling is verstuurd, ontvangt u een e-mail bericht met de Track & Trace-code. Hiermee kunt u uw bestelling volgen. De verzenddatum wordt weergegeven bij het product.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
U kunt bij uw bestelling aangeven of u de bestelling wilt ophalen bij een DPD-servicepunt of in onze showroom in Houten.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Als u per ongeluk een fout heeft gemaakt tijdens het bestellen, neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij zullen vervolgens proberen om uw bestelling te wijzigen naar de goede gegevens.
Ruilen en retourneren
Herroepingsrecht
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling wilt retourneren. Wat de reden ook is, u heeft de mogelijkheid om de bestelling te annuleren binnen 14 dagen na ontvangst. Om het retourproces zo soepel mogelijk te laten verlopen, is het prettig om uw retour te melden aan onze klantenservice per telefoon of e-mail.
Na het melden dat u het retour wilt sturen, heeft u vervolgens 14 dagen de tijd om de bestelling retour te sturen. Als alles naar behoren is, wordt het volledige orderbedrag inclusief de verzendkosten gecrediteerd.
Hoe kan ik een geplaatste bestelling annuleren of wijzigen?
Heeft u een bestelling geplaatst en wilt u deze annuleren of wijzigen? U kunt in dit geval het beste een e-mail sturen naar ons of telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Hou uw ordernummer bij de hand zodat we u sneller kunnen helpen.
Kan ik ook in de winkel een product ruilen of retourneren?
U bent van harte welkom in onze winkel om een aangekocht product te retourneren of om te ruilen.
Is het retourneren van een product gratis?
Nee, als u een product retour wilt sturen is dit voor uw eigen rekening. U kunt de retourkosten berekenen, als u het via PostNL-verstuurd, via de volgende link: Postnl.nl. Klik vervolgens op de kop 'versturen' en vul de benodigde gegevens in.
Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
Doorgaans wordt uw retour beoordeeld binnen 4 werkdagen na binnenkomst. Is alles goed gekeurd? Dan zal er ook direct een creditfactuur worden aangemaakt en de terugbetaling in orde worden gemaakt.
Kan ik een product ruilen?
Als u een product wilt ruilen, is dat uiteraard geen probleem. Neemt u hiervoor contact met ons op per e-mail, waarna wij het proces in werking zullen zetten. Hou er echter rekening mee dat de kosten voor het terugsturen van het reeds ontvangen product voor uw eigen kosten zijn.
Laat een reactie achter
Wij van Zonfo doen ons uiterste best om u een tevreden klant te laten zijn. Hierbij hoort een goede klantenservice tot één van de belangrijkste elementen. Onze klantenservice is 7 dagen per week bereikbaar om u te adviseren, te helpen zoeken naar een oplossing of u te helpen bij een reeds gekocht product.
Onze kanalen
Bel ons
Maandag t/m vrijdag:
10:00 - 16:00
Binnen 24 uur een
antwoord op uw vraag
Social media
Voor de laatste updates
Zonfo
Peppelkade 21
3992 AL Houten
Nederland Bekijk op Google Maps